Dieta mamy karmiącej piersią, czyli odżywianie kobiety po porodzie

Dieta mamy karmiącej piersią, czyli odżywianie kobiety po porodzie

Mleko matki jest kompletnym i najbezpieczniejszym pokarmem dla jej dziecka.

 

Jednak odżywianie kobiet w okresie laktacji budzi wiele emocji, gdyż przez lata narosło sporo mitów z tym związanych. Karmiąca mama powinna odżywiać się zdrowo i według własnych upodobań. Odżywianie nie powinno być obarczone zakazami, generującymi stres i zniechęcającymi do karmienia piersią.
Jeśli dziecko nie jest alergikiem i prawidłowo się rozwija, a kobieta wcześniej odżywiała się zdrowo i racjonalnie, należy kontynuować zdrowe nawyki żywieniowe. Nie trzeba stosować specjalnej diety. Wystarczy obserwować malucha.

 

  1. Podstawowe zasady diety
  2. 8 zasad dobrego żywienia
  3. Alternatywne sposoby odżywiania (wegetarianizm, weganizm)
  4. Ograniczenia w diecie czyli na co należy uważać
  5. Bezwzględne przeciwwskazania

[wpcp_content_protection is_logged_in=”0″ is_password=”mamagajaonline”]

 

Pobierz PDF

[/wpcp_content_protection]

 


 

BEZPŁATNA SZKOŁA RODZENIA MAMA GAJA 

 

Wszystkie przyszłe mamy serdecznie zapraszamy do Szkoły Rodzenia w Poznaniu oraz do Szkoły Rodzenia we Wrocławiu.

  • Jeśli nie wiesz wszystkiego o tym, co powinnaś robić w ciąży, podczas porodu i po porodzie?
  • Jeśli nie wiesz jak zajmować się maleństwem po przyjściu na świat?

 

To znaczy, że musisz się zapisać do Szkoły Rodzenia Mama Gaja Zapisz się

Pozostałe artykuły na temat ciąży

 

Opinie o Szkole Rodzenia Mama Gaja

 


 

[recent_post_slider design=”design-4″ dots=”false” limit=”5″ category=”Szkola Rodzenia” show_date=”false” show_author=”false”]