Rozciąganie i relaksacja

oddech2

Zajęcia dla Pań w ciąży od 2 trymestru ciąży

Zajęcia ułożone są jako przeplatające się ćwiczenia rozciągające grupy mięśniowe, ćwiczenia oddechowe, ale także jest to czas na trening mięśni dna miednicy. Pozycje wyjściowe do ćwiczeń, to często pozycje wertykalne wykorzystywane przy porodzie, tym samym jest to możliwość mentalnego treningu przygotowującego do porodu.

 

 

oddech3Regularność wykonywania tych ćwiczeń pozwala:

  • przygotować ciało na moment porodu, wyrobić nawyk oddychania torem przeponowym;
  • uelastycznić mięśnie całego ciała rozluźniając spięte tkanki;
  • znaleźć dla siebie najlepsze pozycje znoszące dolegliwości bólowe głównie odcinka lędźwiowego kręgosłupa;
  • zapobiegać problemom wysiłkowego nietrzymania moczu w ciąży i po ciąży;
  • odprężyć się w czasie ciąży i znaleźć chwilę dla siebie.

 

Relaks i rozluźnianie jest sztuką, jakiej trzeba się nauczyć. W tempie codziennego dnia, często można zapomnieć o znalezieniu chwili dla siebie. Ćwiczenia jakie proponujemy pozwalają zatrzymać się na moment i celebrować czas ciąży oraz macierzyństwa. Przyczyną dolegliwości bólowych kręgosłupa mogą być spięte tkanki miękkie. Regularne wykonywanie ćwiczeń rozluźniających jest w stanie pomóc przyszłym mamom przejść przez okres ciąży bezboleśnie i przygotować się na najważniejszą chwilę – przyjście dziecka na świat.

CHCESZ BRAĆ UDZIAŁ W TYM KURSIE?  Zapisz się